Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av madde - 21 augusti 2013 09:54

Sovit som en stock hela natten! Dock vaknade tidigt, så det fick bli frukost i sängen och kolla tv. Blev även mys med Tiger som har sovit med mig hela natten! Myskillen <3 

Smirre kom bara in och åt lite fort medan jag gjorde frukost, sedan skulle han ut igen och njuta av solen! 


Just nu är jag hemma hos mig och väntar på att Natta-lee ska komma över på en kaffe, innan jag åker och jobbar! Så det blir som sagt ett 12-22 och ett 7-16 pass för mig nu, alltså kan man säga att jag går på nu vid 12 och går av i morgon kl 16. Bara hem och sova! 

Imorgon börjar även ridningen, oj vad kul det ska bli! Spännande och se vem man får denna termin.


Idag kommer jag inte att skriva mat och motion. Eftersom att jag jobbar så sent. Eller motion lär det ju inte bli heller eftersom att jag snart börjar jobba. Så får nöja mig med att gliva in och ut i bilen =)


Nej dags att sätta på lite kaffe! Hoppas ni får en trevlig onsdag, lär bli väldigt varmt!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards