Alla inlägg den 7 juni 2013

Av madde - 7 juni 2013 19:45

Då börjar ledigheten börja gå mot sitt slut, för i morgon börjar man jobba igen..

Men har verkligen njutit av ledigheten och hunnit med en hel del =) Så jag är inte annat än nöjd med det =))

Som sagt så har jag ju städat och haft mig på förmiddagen. Och var ju och hämtade ut mitt paket, det var min väska och decilitermåttet. Så nu väntar jag bara på stavarna =))


På eftermiddagen så har jag varit med Sanne i stallet. Höll henne sällskap när hon tömkörde Pilgrim =) Han gick på så bra så. Men dock ville han inte hoppa över hinder när Sanne pröva,så det är ingen direkt hopphäst haha =)

Efter att ha varit där så drog jag förbi pappa på en snabb kopp kaffe.

Men nu är jag hemma igen och har precis gjort mig lite middag, prövade måttet också. Så får börja använda det nu så får man se hur det funkar. Just nu har jag valt att ta bort potatis, pasta och ris ett tag framöver. Men kände nu när jag  använde måttet att jag inte blev så där tvärmätt som man kan bli... Så det är ju skönt =))


Dagens motion och mat:


Frukost: 2 hårda smörgåsar med ost och gurka, ett glas saft

Lunch: Rostbiff och potatissallad

Mellanmål: 1 singoallakaka och kaffe

Middag: Kyckling, brocoli, gurka och coleslow

Övrigt: en dajmbit, lite naturgodis.

Mortion: Varit i stallet och sprungit lite efter Pilgrim ;) 


Nu ska jag se på film, ha en trevlig fredagkväll =))

Av madde - 7 juni 2013 11:20

God förmiddag får man väl ta och säga ;)

Har varit vaken ett tag nu, blev inte lika lång sovmorgon som igår haha!

Har hunnit inta frukost, satt på en tvättmaskin ( som snart är klar), dammsugit och torkat golven, gjort rent toaletten, diskat och burit ner saker i källaren. Plus att jag har hunnit pratat med finaste Natalie =)) Så jag har varit rätt effektiv denna fredagmorgon =))

Ska snart åka och handla och hämta något på posten. Vet inte riktigt vad det är för paket som väntar på mig där.. Troligen är det sakerna jag har beställt från topp hälsa. Men förra gången fick jag först mail att sakerna var på väg och sedan kom det ett brev att det gick och hämta.. Denna gång har det bara kommit en liten lapp... Så vi får se vad det är för kul =))) Är som ett  barn på julafton haha!


Kan säga att jag har träningsvärk i min vänstra sittknöl..... Eftersom att Frej vill skjuta mig åt höger hela tiden, så blir det att jag måste lägga mer tyngd åt vänster. MEn vad jag gör man inte för att få han att gå fint haha!! =))


Annars har jag väl inte så mycket mer att säga, vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen bara... Får se vad dagen har att erbjuda =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards