Alla inlägg den 18 juni 2013

Av madde - 18 juni 2013 19:55

Då var Oktober resan bokad =))) Blir en weekend till Malta i början av oktober med pappa =)

så då får man lite mer semester. först har man semester v. 30, 31 och 32 =) plus att jag hade en vecka semester precis.=))


Semesterfirare AB det är jag det =)))


Hotellet vi ska till =))

 

Av madde - 18 juni 2013 18:40

Denna dag har gått i ett, men nu är jag hemma och har lagt mig på soffan för att ta det lite lugnt och vila kroppen en aning.

Började med en jobbdag till 16. Vi fick besök av "Oskar" ( åskan)  idag också, och det var inte små smällar som kom. Darrade nästan i fönsterna, som tur höll det inte på så speciellt länge. Säger man inte efter regn kommer solsken, och det gjorde det verkligen idag =) Så nu är det sol och skönt ute.

Efter jobbet blev det raka vägen ner till gymmet för att köra ett pass. Blev mage och rygg idag. Sträckte även ut vaderna.. Känner att jag börjar få en aning ont i dom och i skenbenet... Så måste komma på något sätt att få bort det så jag kan fortsätta gå som vanligt..

Blev även middag med pappa idag, vi brukar försöka gå ut och äta någon gång i bland efter att vi har tränat. Först var det prat om att vi skulle äta sallad/ pizza, sen kinamat men slutade med en fläskfilé med sås grillade grönsaker och pommes =) smakade riktigt bra. Blev faktiskt lagom mätt, försökte att inte äta så mycket pommes utan försökte hålla mig till grönsakerna... Lite nyttig kan man ju försöka vara när man är på restaurang.  Var länge sedan jag var ute och åt. Så det var riktigt gott.


Nu är jag iaf ledig fram till midsommarafton kl 12. Ska åka ner till Syster i morgon och umgås med henne och Melvin. Även farmor ska följa med. Så det blir nog en mysig dag, blir väl en massa bus med Melvin förstår jag =) haha! Ingen rast och ingen ro här inte ;)

Får se om det händer något resten av kvällen idag, men tror den blir lugn..


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 dl blåbärsyoghurt med linfrön, 2 hårda smörgåsar med salami, kaffe

Lunch: en liten portion Wok, Kaffe

Mellanmål: ett äpple

Middag: Fläskfilé, grillade grönsaker, sås och lite pommes, cola

Motion: ca 1 timme på gymmet. Mage och rygg


Ha en trevlig kväll, det tänkte jag ha =))


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards