Alla inlägg den 9 juni 2013

Av madde - 9 juni 2013 19:19

Då är jag tillbaka här igen.

Har bara haft det lugnt och skönt sen jag kom hem från jobbet. Blev en lång dusch, sedan råkade jag somna en stund ( oj så skönt, och nödvändigt tror jag) sen har jag bara legat och läst och kollat på tv. Så nu har jag läst ut min bok, så nu får man hitta något nytt att läsa =) Har ju en del böcker här hemma som man inte har läst än så. Kan säga att det är väldigt ro givande att läsa innan man ska sova, man stressar verkligen ner ordentligt.. 

Så mer har inte hänt nu på eftermiddagen/ kvällen, tyckte jag var värd att bara ta det lugnt.


Har dock funderat lite på vad jag ska baka för kul tills på torsdag. Det är nämnligen så att vi har terminens sista ridning då, och då hade vi tänkt att fika lite efter ridningen.

Någon som har något förslag vad man kan baka?? Tänke baka i morgon när jag ändå är ledig..


Som sagt så är jag ledig i morgon, så ska bli skönt med lite sovmorgon igen haha!!

Får se om man beger sig ut på en promenad lr om det blir gymmet, har inte riktigt bestämt mig än =)


Tänkte bjuda på lite fler bilder från resan:


     

Av madde - 9 juni 2013 12:51

Då så har man gjort sitt för denna helg =) blev som ett dygnspass denna helg 12-22 på lördag hem och sova och 7-12 i dag. Så därför det inte blev någon uppdatering igår, låg nästan i sängen tills jag skulle åka till jobbet så ;) 


Men nu har man denna jobb helg över, alltså betyder det att jag är ledig nästa helg =))

Har haft en bra helg iaf, rullat på. Inga konstigheter på jobbet. Vi han till och med kolla på Bröllopet som alla andra =)

Och idag efter jobbet så han jag med att fika hos farmor, så nu är man hemma igen och har duschat och äter någon slags lunch. Hade tänkt mig att tillbringa resten av dagen i soffan, blir väl både att kolla på film och läsa boken som snart är slut. Man får ligga och ta det lugnt när det är dåligt väder ute ;)


Jaha i morgon är det invägning igen..Får se vad vågen står på. Känner att jag har varit lite lat på motion sidan, men vet inte om jag får skylla på att jag har jobbat kväll och att jag inte riktigt känner att jag hinner gå något innan jag börjar... Men men det ska bli ordning på det denna vecka, och förhoppningsvis så får jag mina stavar i början av veckan ;))

Så det blir lite spännande att se vad som har hänt med kroppen denna vecka =)


Ni får dagens mat intag i kväll, nu ska jag krypa ner i soffan ;) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards