Alla inlägg den 2 juni 2013

Av madde - 2 juni 2013 19:12

Hejsan där ute!


Hoppas ni har haft en trevlig helg, jag har själv haft det väldigt lugnt och skönt. Solen har ju lyst hela helgen så =))

Men nu börjar även semestern att lida mot sitt slut. Börjar jobba i morgon igen, känner mig faktiskt utvilad och är taggad för nya tag. Så i morgon ställer jag klockan på 5 för att börja veckan med att ta mig en morgon promenad =)

Känner dock av ryggen en del nu, antagligen för att jag har hostat och haft mig.. Men men vad gör det om hundra år =) Bara att köra, behöver ju inte springa runt på morgonturen i morgon ;) 


Nu är det även bara 7 veckor kvar tills sommar semestern =) så det går nog rätt fort kan man ju hoppas iaf haha!!


Så vad har man gjort idag då, varit ute och gått en sväng, gjort rent ugnen och sedan varit uppe hos farmor och fikat. Blev även till att sola lite på eftermiddagen. Så varit en lugn dag idag..


Har väl inte så mycket att skriva idag egentligen, börjar bli rätt seg. Och man får väl gå och lägga sig i tid idag så man orkar upp i morgon =))


Men dagens mat och mortion får ni här =))


Frukost: 2 ostsmörgåsar och äppeldryck

Mellanmål: Vindruvor och kaffe

Lunch: 2 ostsmörgåsar med gurka

Mellanmål: Fikabröd och kaffe

Middag: Räkor, 2 kokta ägg och coleslow ( hemma gjord)

Mortion: Promenad 30 min


Inte någon speciell mat idag, men det har funkat! Man är ju inte direkt hungrig när det är så varmt ute. Har haft en 35 grader på balkongen idag så.....


Nej nu ska jag lägga mig och läsa en bok, för det är väl säkert inget speciellt på tv idag ;)


Skål för denna sköna semester :)

 


Av madde - 2 juni 2013 11:58

God förmiddag.


Har precis varit ute på en kortare promenad i solen, ville känna hur det kändes om kroppen var helt med. Och det kändes hyfsat. Bara det att pollen sätter stopp för näsan, därför det är så bra att jag är ute tidigt på morgonen och går. Det vill säga att jag är ute kl 5 dom dagarna jag jobbar dag.


Tänkte visa vad jag har köpt på nätet, som jag troligen får i slutet av veckan =) 

Lite saker som ska få mig att känna att träningen blir roligare och fokus på maten.


Skriver mer senare ikväll. 


 

 

Någon som har använt sig av dessa??? Funkar den bra sådanagfall?? 

 

Detta är en liten bonus till mig själv ;) 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards