Alla inlägg den 4 juni 2013

Av madde - 4 juni 2013 11:07

Då ska man snart ta och bege sig till jobbet 12-22 idag..

Så denna morgonen har blivit lugnt, har  varit väldigt trött. Har även känt av förskyldningen hela morgonen. Så hoppade över promenaden idag.. =(

Så har egentligen bara legat i sängen och läst och sedan kollat lite tv, är ju ändå så grått och tråkigt ute idag så ..


Juste har bokat tid för klippning och färgning också =)) Dock dröjer det en hel månad eftersom att det var fullbokat. Men gör inte så mycket, för då är jag fin till semestern ist =)) Och eftersom att jag jobbar hela midsommar så spelar det ingen roll hur man ser ut då haha ;)


Tänkte att jag kan köra vad jag har ätit hittils och vad det blir till middag, för tror inte att jag kommer orka sätta mig och blogga när jag kommer hem ikväll..


Frukost: " ostsmörgåsar med gurka och äppeldryck

Mellanmål: Te

Lunch: turkiskyoghurt med coctailfrukt

Mellanmål: Frukt och kaffe

Middag: Skaldjurspaj, grönsaker och tzatsiki.


Det är så jag har planerat dagens måltider iaf. Sen kanske det blir någon frukt senare ikväll för att hålla energin uppe =))


Men som sagt nu blir det att åka till jobbet.


Bjuder på en bild =)

 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards