Alla inlägg den 13 juni 2013

Av madde - 13 juni 2013 20:49

Då håller denna dag på att lida mot sitt slut.

Har jobbat och haft fullrulle hela dagen lång =) Jobbet har rullat på ovanligt bra, även om vi trodde att det skulle bli stressigt. Men jag och Sara körde på för fulla muggar, och då hade vi inte fått något morgon kaffe haha!! Kanske mitt fel som inte hade satt på i morse när jag kom ;) Nog om det..

Blev iaf raka vägen hem där pojken min väntade. Dock har jag inte hunnit vara riktigt social med honom än, för drog till stallet vid 17 tiden ;) Red Frej som vanligt, och gick lika bra som vanligt. Var sista gången för denna terminen ikväll så det var lite tråkigt. Nu är det 2 månaders uppehåll... =(( Men vill tacka våran ridlärare Johanna som har varit helt fantastisk. Är nog inte bara jag som är nöjd med henne. Hon har hjälp mig och Frej framåt i våran utveckling, så vi avslutade denna termin riktigt bra =))

Och eftersom att det var avslutning idag så hade vi även fixat fika till efteråt. Så nu är man riktigt mätt, har inte blivit någon direkt middag idag kan man säga ;)) Så vi hade en mysig avslutning idag. Och alla som man har ridit med träffar man nästa termin.. Så stort tack till Vigelsjö Ridskola!!! =))


Nu är jag iaf hemma och har duschat så nu blir det snart sängen. Är ju en halvdag på jobbet i morgon så ;))


Dagens middag och motion:


Frukost: 2 hårda smörgåsar med kalkon och vanilj yoghurt med linfrön

Mellanmål: Kaffe, ost och skinkfralla ( Hela mellanmålet var ekologiskt) 

Lunch: Kyckling och broccolipaj ( Felix) 

Middag: 2 hårda smörgåsar med kalkon

Mellanmål: En liten tårtbit, en liten bullskiva och en skiva rulltårta och kaffe

Motion: Ridning 1 timme


Jag och Frej tackar för oss ;)  ( har säkerhetsväst under tröjan, därför jag ser så uppstoppad ut ;) ))

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards