Alla inlägg den 3 juni 2013

Av madde - 3 juni 2013 18:49

Denna vecka har startat bra måste jag säga, började med morgonpromenaden i solen. Inte en människa ute ;)

En god frukost på balkongen och sedan vidare till jobbet!

Det var faktiskt skönt att komma tillbaka och jobba igen. Hade lite ny energi kan man säga, får se hur länge den håller i sig bara =)) Men det är ju dumt att börja hårt.. Nu har jag sovmorgon fram till Söndag! HUr skönt är inte det då!?!? JObbar nämligen kväll i morgon, onsdag och lördag. Ledig torsdag och fredag =))

Så det har varit en helt okej dag kan man säga. Dock lite tråkigt att det började regna som bara den på em... Jag som hade tänkt mig en promenad när jag kom hem.. MEn inte det inte. Så får gå dubbelt så långt i morgon istället =))


Då ska jag väl ta och dra dagens mat.


Frukost: Turkiskyoghurt med coctailfrukt, 2 ostsmörgåsar med gurka

Lunch: 2 kokta ägg, coleslow, räkor

Mellanmål: En glass i solen.

Middag: Omellet med kalkonskinka, paprika och ost.

Övrigt: 4 koppar kaffe

Mortion: 20 min morgonpromenad


Inte hel tokig mat idag måste jag säga.. Får se vad man hittar på för mat att göra i morgon bara =))

Nej nu ska jag ta tag i disken ..... Rolig kväll hahhaa

Av madde - 3 juni 2013 16:37

Hej där! 

Kommer med lite viktresultat. Dock har jag nu gjort en liten konstig vägning eftersom att jag kom hem från Kreta i Torsdags, så vägde mig på fredag morgon och sedan i morse. Så det är ju som sagt inte många dagar. Men ville ju se vad man vägde när man kom hem och så. 


Så resultatet är - 0,9 kg sedan i torsdags! Så jag är nöjd! Troligen är det mest vätska eftersom att man får i sig lite när man är bortrest och man går ner ganska så fort dom kg man gick upp när man var där..


Har tänkt så här nu. Att det jag väger idag är min så kallade "startvikt" så jag kommer att utgå ifrån den. Eftersom att jag känner att jag måste ha en nystart. Och den får helt enkelt börja nu =))


Jag återkommer senare ikväll med dagens mat och mortion.. =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards