Alla inlägg den 16 juni 2013

Av madde - 16 juni 2013 19:01

Hej där ute!

Då var det söndag och den håller på att lida mot sitt slut...

Har varit en väldigt lugn helg, har bara varit hemma och tagit det lugnt.. Så känner att jag börjar få överskotts energi, eller så är det så att jag har sovit dåligt i natt... Funderar på om jag ska ta mig en promenadrunda till idag, men samtidigt vill jag att kroppen ska vila.. så får se vad det blir när jag är klar med dagens inlägg..


Som sagt så har jag inte gjort någonting idag, Fredrik åkte mitt på dagen. Så har bara tvättat, tagit mig en promenad med stavarna. Var ju tvungen att pröva dom, och får man bara till rätt sving i dom där så kommer det gå kanoners. 

Har även läst i både Topp Hälsa och i boken jag läser. Så tror att jag inte kan ta det mer lugnare denna helg haha! 


I morgon är det invägning. Tror att resultaten kan bli bra, känns som det iaf =) men som sagt man vet aldrig vad det kommer att stå för siffror.. Bara hålla tummarna.


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 mjuka smörgåsar med kalkonskinka, ett glas äppeldryck

Mellanmål: En kopp varmchoklad

Lunch: 5 Pannkakor med sylt och 3 glas mjölk.. ( var nog törstig på mjölk haha)

Mellanmål: En dajm....

Middag: 2 hårda smörgåsar med kalkonskinka och 2 dl blåbärsyoghurt med linfrön

Motion: 30 min stavgång.


Okej  verken pannkaka eller dajm är speciellt bra när man försöker gå ner i vikt, men kände att det var länge sedan jag åt pannkaka och orkade inte göra något mer avancerat till lunch.. Och dajmen kan jag inte riktigt uttala mig om varför jag tog.. Skäms att jag tog den. Men får bli hårdare träning i veckan för att jag tog den haha :)


Hoppas ni alla har haft en bra helg, det har jag haft.

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards