Alla inlägg den 27 juni 2013

Av madde - 27 juni 2013 18:35

Hej där ute! 

Hade inte tid att skriva igår, vaknade vid 10 och åkte nästan raka vägen till jobbet och kom hem sent. Men nu är jag här, efter att ha kört ett 7-16 pass och ett träningspass =) SÅ nu är jag på banan igen.


Nu har jag alltså avklarat min jobbvecka, hur skönt som helst att jobba 2 dagar. dock har man ju lite mördar veckor sen, men det är det nästan värt =))


Jag har faktiskt inga direkta planer för i helgen, kommer ta dagarna som dom kommer. Har kanske några saker som jag ska försöka göra om jag orkar. Och det är att rensa ur garderoberna och förrådet + att städa här hemma.. Annars inget annat. Eller träffa Natalie ska jag försöka hinna med också haha =))


Tycker att min träning har rullat på bra denna vecka, dock så måste jag försöka ta det lugnt med promenaderna då mina ben verkligen börjar säga stopp... =(( men det är ju så skönt att gå ut och gå och springa ett par sträckor.... Men får försöka gymma istället. Fast man vill ju så gärna vara ute och träna nu när det är skönt väder ute, för sen när vintern kommer så kommer man ju att vara inne... Aja får lösa det där på något sätt haha =))

Annars så tycker jag att jag känner mig ovanligt bra, så hoppas att det håller i sig. 


Dagens mat och motion:


Frukost: Hårtbröd med kalkonskinka, vatten

Mellanmål: Kaffe

Lunch: Makaroner och köttbullar, kaffe

Mellanmål: Dajm

Middag: Omelett (på 3 ägg) med spenat och kalkonskinka, liten skiva hårtbröd. vatten

Motion: 15 min på spinningcykel, 45 min rygg och armar, 10 min promenad hem från gymmet. 


Ha en trevlig kväll... Kanske att man tar sig ett glas vin i kväll ;))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards