Alla inlägg den 5 juni 2013

Av madde - 5 juni 2013 22:31

så nu har man jobbat sina 3 dagar i rad, så nu blir det lite ledighet ;)

Skönt schema man har ibland haha!!

Så nu börjar jag inte förens 12 på lördag, hoppas man har tur med vädret nu när man är ledig =)


Har haft en lika skön kväll på jobbet idag igen, skönt när allt bara rullar på =) Allt bara går på rutin och så =)


I morgon när man är ledig så ska jag passa på att tillbringa dagen tillsammans med Sanne =) Vi ska se om det är något i norrtälje som har öppet, så man kan äta något gott =) Är ju röddag i morgon så... Men det blir nog lika trevligt även om inget är öppet haha =))

På kvällen sen blir det ridning! Som jag har längtat, har ju missat 2 veckor nu eftersom att jag har varit bortrest. Nästa vecka är även sista gången för denna termin. Men måste försöka hinna rida igen någon dag nästa vecka. Få se om jag får någon tid över ;) 


Nej nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och läsa lite =)

Hörs i morgon hejsvejs

Av madde - 5 juni 2013 09:52

Då kom man precis in från en runda i solen. Är riktigt taggad för att springa, men eftersom att denna förskyldning och hosta inte ger sig så vågar jag inte riktigt springa än... Får vänta till nästa vecka, då borde det vara okej. 

Hoppas även att mitt paket ska komma snart, så jag får prov gå med stavarna ;)


Idag blir det samma jobbrunda som igår, skillnaden idag är att jag inte ska ut på havet och åka på em. lite synd nu när det är fint väder idag ;) Så det blir 12-22 med Yvonne. Vi hade en trevlig kväll igår, så ska nog bli lika trevlig idag =))


Ja vad har annars hänt, inte så mycket! Funderar på att ta med mig en kopp kaffe och sätta mig på balkongen och läsa lite... Dock har jag skugga fortfarande, får inte sol förens vid ca 13 tiden... Och det var inte så himla varmt i skuggan.. Men men friskluft skadar ju inte =)


Kan dra maten idag också. Inte så stora skillnader från igår.


Frukost: 2 ostsmörgåsar med gurka

Mortion: 30 min promenad

Lunch: Turkiskyoghurt och coctailfrukt

Middag: Skaldjurspaj, sallad och tzastsiki.


Kan ju hända att det slinker i någon frukt emellan måltidern, men det är vad jag har planerat i helhet det där iaf! =))


Hoppas ni får en trevlig dag isolen =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards