Alla inlägg den 11 juni 2013

Av madde - 11 juni 2013 19:09

Idag var tanken att jag skulle ut och gå på morgonen, men eftersom att jag inte hade sovit många timmar i natt så beslöt jag mig när klockan ringde vid 5 att jag behövde få sova en halv timme till! Och så fick det bli också.. Vet inte varför jag inte kunde sova... Jobbigt när det blir sådär, vrida och vända på sig hela tiden.

Men men trodde att jag skulle vara tröttare när jag kom till jobbet, men har ändå varit skapligt pigg hela dagen konstigt nog ;) Fick ju lite sjöluft idag eftersom att jag var ute på ön och jobbade. Man njuter verkligen av att vara där ute när solen lyser, så har inte mycket att klaga på hihi. Annars har jobbdagen bara rullat på i ett.


Efter jobbet blev det ett pass på gymmet, dock ingen kondition idag. Men det ska jag försöka med i morgon innan jag börjar i morgon =))


annars har jag inte mycket att skriva idag. dagens mat och motion kommer här:


Frukost: 2 rågbröd med kalkon och 2 dl citronyoghurt

Lunch: Bratwurst och wokgrönsaker och chili/paprika cream frech, kaffe

Mellanmål: Kaffe och en liten kaka

Middag: 2 kokta ätt, 2 dl vaniljyoghurt med linfrön

Motion: ca 45 min på gymmet. Körde ben, armar, mage och rygg. ( kör lite blandat just nu, eftersom att jag inte har gymmat på ett bra tag

 

Ha en bra kväll, nu ska jag lägga mig och läsa min topp hälsa.

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards