Alla inlägg den 19 juni 2013

Av madde - 19 juni 2013 19:41

Denna dag har man haft fullrulle, varför ta det lugnt när man är ledig för haha ;)

Började som vanligt dagen med en morgon promenad med stavarna och en snabb frukost. Drog vidare för en snabb kaffe hos farmor, för att sedan ta med henne till syster. Väl där blev det att äta lite lunch och busa med Melvin =) Han har ju blivit så stor, börjar ju skolan nu efter sommaren! Bara inse att man håller på att bli gammal. hahaha!!


På vägen hem från syster så ville farmor kolla efter mattor, så åkte en sväng och kolla om vi hittade något. Men hon fastnade inte för något. Så vi får leta vidare. Var väl iaf hemma vid halv 4 tiden.. Höll nästan på att somna i soffan, men har hållit mig vaken än så länge ;) Passade på att läsa klart Topp Hälsa tidningen och sedan boken som jag har läst.. Så nu måste jag hitta en ny bok att läsa =) Någon som har förslag på böcker är det välkommet !! =))

Har troligen kommit in i någon läsarperiod, men det är så pass rogivande så tror jag fortsätter med den perioden ett tag till hihi =)

Fick även ett ryck att gå ut och gå en sväng nu på kvällskvisten, denna gång blev det inte med stavarna tog istället på mig mina ben och handledsvikter. Sammanlagt blev det 2 kg. Var en riktigt skön runda i solen, så nu ska man nog kunna sova gott.

När jag kom hem efter rundan kom jag på att jag inte har ätit någon middag... Så har inte blivit någon speciell middag idag kan man säga =) men vad gör det om hundra år!


Dagens Mat och Motion:


Frukost: 1,5 dl blåbärsyoghurt med linfrön och 2 hårda smörgåsar med salami.

Mellanmål: Kaffe

Lunch: Rostbiff, potatissallad och grönsallad, cola. Tårta och kaffe efter maten.

Middag: 2 hårda smörgåsar med kalkon och gurka.

Motion: Morgon promenad med stavar 25 min.

            Kvälls promenad med vikter ( 2 kg) 30 min.


Nu blir det väl tv lr något annat roligt hej hopp =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards