Alla inlägg den 23 juni 2013

Av madde - 23 juni 2013 18:38

Då har jag jobbat klart för denna helg!!! Så nu ska det bli väldigt skönt att ha en riktigt lugn vecka.

Har varit otroligt seg denna helg, så ska bli skönt med en sovmorgon. Även om man har proppat i sig kaffe hela dagarna, så har det inte hjälpt. Men inte mycket att göra åt det inte..


Idag kl 16 så var det precis 1 månad kvar tills jag går på semester!! Och oj vad man längtar nu!! Har inga planer för semestern, kommer troligen bara ta dagarna som dom kommer. På så sätt så känner jag att jag får riktig semester. =))

Efter jobbet idag så åkte jag raka vägen till farmor på födelsedagsfika, hon fyller år i morgon men vi firade det idag ist. Hon hade riktig tur när hon skrapade sina trisslotter, hon vann 1000 kr. Man som själv brukar kunna vinna högst 60 hahah =)) Ibland ska ju någon har tur iaf!


Jaha i morgon är det invägning... Ja ni vet som sagt inte hur det kommer att gå, men det går som det går. Denna vecka som kommer har jag tid att träna och tänka på mat, så får väl ta igen det då ist =)) Men man måste ju leva också, så man får väl unna sig lite iaf =)


Nu tänkte jag ta och lägga mig och läsa Må Bra tidningen, så jag är inspirerad till nästa vecka!


Dagens mat och motion:


Frukost: Hårtbröd ( surdeg och linfrön, brytbröd) med salami och jordgubbsyoghurt med linfrön.

Mellanmål: Kaffe och en liten bit choklad tårta.

Lunch: Kött, en halv majskolv, morötter och en mörk fralla. Kaffe

Mellanmål: Kaffe, kaka och jordgubbstårta

Middag: Inte ätit än...

Motion: Ingen 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards