Alla inlägg den 17 juni 2013

Av madde - 17 juni 2013 18:51

Tjohej =)

Denna dag har gått som en dans, tror det var för att dagens siffror visade så pass bra ;) 

Har jobbat som vanligt 7- 16 och det har rullat på riktigt bra. 

Blev direkt att åka och träna efter jobbet, körde ett hårt bröst och armpass.. Redan nu har jag svårt att få upp armarna haha!! Så lär väl bli lagom kul i morgon ;) Men med lite träningsvärk så känner man att man lever iaf :D


Har hunnit med att träffat finaste Nathalie också. Men träffades bara lite snabbt och prata lite skit. =)

När man kom hem så fick jag något ryck, för såg för jävligt ut här hemma.. Så diska, vek tvätt och dammsög lägenheten.. Och lite dusch på det. Så nu blev det någon form av "middag". Inte speciellt hungrig. Men man måste ju äta någonting iaf... Resten av kvällen blir det lugnt, lite tv och läsa så blir denna kväll säkert bra den också haha!


Känns som att denna vecka kan bli bra har lite planer nästan varje dag iaf =)

Tisdag: Jobba 7-16, träna ut och äta med pappa

Onsdag: Till syster med Farmor

Torsdag: ev massage och träffa Farida

Fredag ( midsommar): jobba 12-22

Lördag: jobba 7-16

Söndag: Jobba 7-16..

Så min midsommar blir inte direkt speciell.. Blir att jobba och tjäna dom stora pengarna haha!!


Till dagens Mat och Motion:


Frukost: 2 dl blåbärsyoghurt med linfrön, 2 hårda smörgåsar med kalkon. Kaffe

Lunch: Köttfärsbiffar, ris och sås. Kaffe

Mellanmål: ett äpple

Middag: 2 färska frallor ( mörkt) med salami och hallon kesella.. ( orkade verkligen inte göra någon speciell mat)

Motion: Stavgång på morgonen 20 min, ca 45 min på gymmet bröst, armar och mage.


NU ska jag gå och föna håret =))


Av madde - 17 juni 2013 05:45

Denna måndag började ju verkligen bra =)

Ställde mig på vågen i morse och den visade - 0,7 kg från förra veckan =)) Ja man kan ju inte vara mer än nöjd.

Med dom siffrorna firade jag det med en tur i morgon solen och stavarna =)

Man blir ju pigg av att gå ut en sväng på morgonen, och hoppas att piggheten kommer att hålla i sig denna dag =)


Nej nu ska jag njuta av min frukost. Var bara tvungen att visa veckans siffror även om det inte är ett helt kg, så är minus siffra en bra siffra =) 

Ha en bra dag där ute, det tänkte jag försöka ha iaf =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards