Alla inlägg den 28 juni 2013

Av madde - 28 juni 2013 19:20

Idag har man gjort lite allt möjligt kan man säga.. 

Började med att fixa lite här hemma, dammsuga och fixa blommorna och vikt kläder. 

Iväg och handlade lite snabbt, sedan kom Jessica förbi på en fika. Har inte träffat henne på länge så det var väl på tiden.

Sedan blev det till att vila och ta det lugnt, för att sedan möta Natalie nere på stan. Passade då på att gå ner till hälsokosten och visade upp mina eksem på händerna.. Hon som stod där trodde det kunde röra sig om Aluminiumförgiftning.... Så nu har man fått några kapslar för att se om det ska försvinna. Ska även vara försiktig med allt som har aluminium i sig... Så vi får se om detta kan hjälpa.. HOPPPAASSS!!! ÄR trött på att ha det här nu!!


Iaf så när vi var klara nere på stan så åkte vi hem till mig och tog oss ett glas vin. Har inte druckit det sedan jag var på kreta, så det var väl på tiden nu! Men ett glas får räcka, för jag måste tänka på träningen =))

Dock har jag lite ångest idag för jag har inte tränat, men känner även att kroppen behövde vila och jag också.. Så får köra på dubbelt i morgon =)


Annars har jag inte gjort så mycket mer. Just nu liter jag på soffan och vilar på maten haha! =) gammal eller gammal jag vet ;) 

Hoppas på att det går någon bra film på tv ikväll så man kan ligga och glo på.. Känner inte att jag vill göra så mycket mer idag så!


Dagens mat och motion:


Frukost: Knäckebröd med kalkon

Lunch: En liten baguette med leverpastej och gurka

Mellanmål: Kaffe och en liten giffel. 

Middag: Lax och ris med ört cream frech och gurka

Övrigt: Ett glas vitt vin och lite naturgodis.

Motion: Inget.


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards