Alla inlägg den 1 juni 2013

Av madde - 1 juni 2013 16:56

Idag har man haft det lugnt och skönt.  =)

Har fixat ute på balkongen, så nu är det sommarfint där ute igen =)) Hoppas inte blommorna dör nu bara haha!!

Har även hunnit med en fika ute hos pappa, har ju inte träffat han sedan jag kom hem. Plus att jag gosade med mina små älsklingar Tiger och Smirre <3  Smirre hade dock tagit en orm igår, så han fick inte så många pussar idag haha! Kanske inte så konstigt ;-) 

Annars har vi egentligen inte gjort någonting. Känner att förskyldningen börjar att släppa en aning, så man kan nog börja träna ordentligt på måndag =)


Juste träffade Sanne idag också, såg att hon var i stallet när vi åkte ut till pappa. Så passade på att prata lite med henne och såklart klappa på Pilgrim. =) Ev blir det att ses på torsdag =) hoppas på det, var så länge sen vi sågs nu igen så!


Som sagt har det inte blivit någon träning idag. Vill verkligen börja nu igen, eftersom att man råkade gå upp 1 kg när man hade semester. Förhoppningsvis så försvinner dom ganska så fort. Har blivit sjukt inspirerad nu konstigt nog. Är riktigt taggad på att träna nu igen och att äta rätt =)) Så på måndag kör vi igen, för då hoppas jag att man är någorlunda frisk, plus att man kommer tillbaka i vardagen igen =))


Mat idag: 

Frukost: 2 ostsmörgåsar och äppeldryck.

Mellanmål: inget..

Lunch: skaldjurspaj

Mellanmål: Rabarber och jordgubbspaj, kaffe

Middag: Kött, pommes, tzatsiki och sallad.


Nej nu ska man vara lite social =) hejsan 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards