Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Fullfart!!!!

Av madde - 30 juni 2013 13:43

Oj nu har man varit igång sedan 9 tiden...

Har hunnit med en hel del och klockan är bara 14!! Nöjd tjej, haha!

Det har blivit 2 maskiner med tvätt, lång promenad med Natalie, gjort matlådor så jag klarar hela jobbveckan och så har jag förstås druckit kaffe med Natalie =))


Så tror nog att jag får vila lite innan det är dags för nästa runda,  haha! Har blivit en riktig tränings helg det här. Men man får passa på när man har någon att ta lång promenader med, alltid kul med sällskap. Känns som att det går lite fortare allt då!


Denna helg har varit riktigt skön, har verkligen bara tagit dagarna som dom kommer. Och känner mig utvilad på råga på det, även om jag har gått upp tidigt på morgonen.. MEn men vad gör det.

Har ju min sovmorgon vecka denna vecka som kommer. Blir bara att gå upp tidigt på måndag och söndag!! Älskart!!


Jaha i morgon är det invägning också... Har faktiskt inte så stor koll på vad den kommer att stå på, tror jag gjorde bort mig lite själv åt lite chips igår... Kanske inte borde ha gjort det... Men man vill ju kunna äta lite annat en bara nyttigt... Aja vi får se vad den står på i morgon. Blir glad så länge det inte är något plus =))


Nu ska jag ta och vila en sväng tror jag! 
Hörs senare ikväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards